lugn lördag...


...blev det fram till tio iallafall :)
hade verkligen tänkt ta det lugnt, men ändrade mig i sista sekund o hängde på
emelies jobbefest :)
massa trevligt var det!

stan var väl helt okej med, lite idas, röj i b&b-kön, dans, nattamat o efterfest!
kul kväll...men skulle egentlígen varit hundvakt idag, fast jag behövde inte o det
var ganska skönt! gick o la mig efter fem o så ringer mamma o väcker mig vid halv tio, inte många timmar
jag fick sovet, men så sa hon att jag inte behövde vara hundvakt så det var bara att somna om! :)
tyvärr hade inte emelie lika mycket tur som jag idag, hon skulle upp o studsa vid halv tio o mådde mindre bra...stackarn!
hon skulle ju jobba idag! men nu emelie är det bara typ en halvtimme kvar!
sen har du ledigt!! :)
kanske kommer till dej en sväng sen...får se hur jag gör!

har inga bilder fårn igår tyvärr, men emelie kanske lägger upp några sen!

nej kanske lite solning nu?? fast det blåser en massa....
jaojao får se vad det blir!

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobbefis

Jag älskar att du hängde med på min jobbefest! o jag älskar din efterfest, men jag älskade dock inte min efterfest! tack för att du kom igår! o ivkäll är de bio o grejjer! nu ska jag äta o skiten ska stå i kassan! (skiten=fisen) haha! älskar dig!

2009-06-15 @ 13:14:52
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0