Torsdag

Idag har jag varit alldeles allena här hemma hos emelie...tråkigt... :(
men jag har sysselsatt mig med lite tvättning iallafall :)
o idag ska jag åka hem en sväng faktiskt....sova hemma o jobba på ängalyckan imon!!!
tjohoo va kul...har inte träffat dem på länge nu o dem har nog blivit så stooora de små barnen!!

sen imon på kvällen ska det festas...förfest hos malin o massa mys ska det bli!!!
o lördag med....härligt....var ju ett tag sen man var ute nu :)

i tisdags hade vi allsång på skansen o frukt mys!!


goooottt!! :)


emelie...fan va het du var...hoppas det blir en favorit i repris i helgen :)

avslutar med en bild från en underbar resa!!



häääääääääääääääv it i värmen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men på den bilden ser jag ju ut som stryk!!!! haha! men ingen repris! jag måste blonda mig o sola lite till.. ska bara ta bus på benen ju! men va du är sööööt! pussa

2009-07-02 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0