Lite onsdagsutgång!

Igår var det onsdag o då får man ju faktiskt gå ut en sväng :)
jag o malin åkte till hennes bror, min klasskompis, o festade lite där!!


tjuuuusetjuuus!


carro


jonas blåbyxa!

sen visade jonas o carro motorcykeldansen som även jag lyckades lära mig!!
det roligaste var att låten kom ute sen så vi körde den in public :)





sen kom charlotte förbi en sväng

sen var det nån som kom på den väldigt braiga idén om att göra jellyshots med svartvinbärsgele!
haha...ta gele, lite lime o sprit o rör runt o låt det lösas upp lite, sen shottar man det...åhh...va gott...härligt med lite klumpar o sådär!!




sen var det in till stan, till mårtensson närmare bestämt!
dansade sjukt mycket...o vi svettades nästan sönder, men det kom ju nya goa bitar hela tiden så vi kunde nästan aldrig gå ut!!


shake it!


svettiga o jävliga var vi, herregud, men malin...vi bjuder på det :)

väldigt trevlig kväll!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobbe!

Mysemys!!! så trevligt!!! tycker ärligt att du inte alls ser särskilt svettig o dan ut på sista bilden, malin kanske.. :) tycker du var urtjusig!! kul o ni hade roligt!!! :) men ni är ju såna goa töser så de är klart! :)

2009-07-23 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0