Helt sjukt varmt...

...är det idag!!
har jobbat till fem idag o varit ute väldigt mycket...o dog nästan av värmeslag!
fick gömma sig i skuggan så gott det gick!
stackars barnen som sprang mitt i solen :(

o nu har mamma o pappat seglat iväg...men alldeles ensam hemma är jag intre ändå!
chrille bor här nu ett tag!
han har ju skaffat hus o flyttat alla grejjer från lägenheten, så han får sova hos oss tills det är lite mer i ordning o en säng har kommit upp :)
så nu håller jag på att laga mat, o snart kommer han hem så ska vi äta lite o sen åka till lägenheten o städa tror jag!
bra o ha en lillasyster ibland! :)
får lägga upp lite bilder på vad vi gjorde i söndags i hans hus!

jag fick äran att måla tre skåp i köket!
det var nämligen väldigt äckligt i skåpen, dem hade nästan rökt sönder allt där var!
tapeterna o vägguttagen var alldeles gula, så lite färg fick fräscha upp!!




pappa o ett skåp :)


grytskåpet!


skåpet som chrille målade i, skafferiet.
riktigt äckligt var det,
 en gammal lök o spagetti lite överallt o nåt som var stänkt lite här o var o...ja allmänt raddigt!!


mamma o chrille i fixartagen! :)

avslutningsvis tänkte jag bara lägga upp lite bilder på mina blommor som har växt så fint :)


doroteans blommor har börjat komme upp...tyvärr tog jag fotot på kvällen så blommorna hade stängt sig men dem är så fina på dagen!! :)


underblomman går det segare med...men den kommer väl så småningom!!

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt ärligt så gör du de inte lätt för mig att kommentera... jag menar va tusan skriver jag till detta inlägget. Bra där paulina, bra där!! :) du har gjort mig mållös, o de händer då fanken inte ofta!! haha! men de bjuder du på kan jag tänka! ser fram emot lördag.. så här förvarar man öl en fredagkväll, eller va e de.... de löööööördag! jaja, en liten kommentar bidde de! ha de!

2009-07-16 @ 16:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0