Kladdig!!



Japp det är vad jag är just nu!!! Har smörjt in mej med brun utan sol o man sitter ju helt sjukt konstigt...
börjar ju få on i ryggen nu :) kände mej så jäääkla blek så jag hoppas att detta ska hjälpa lite
gott luktar man ju inte direkt heller....

ja...helgen...
fredes var martina här o vi kollade barnhemmet...josse den var inte så farlig, mest spännande...
lördan var det mys hos min bärfis, massa god mat, nyttig dock men gott! :)

imon är det måndag igen, o det är pluggedag för mej o martina....o måste hitta en film till seminariet med...strängt
jaja...

blev inte kattvakt :( skulle kanske vara det hela denna veckan...men blev inte så
trist!!! men men,.,,

nej nu ska jag väl gå upp o dricka en kopp te, har ju börjat med det nu istället för kaffe
men det går jättebra faktiskt...är ganska gott ändå....

hääääv it!

Kommentarer
Postat av: bärfisen

så käckt med lite brun utan sol. påminner om påsklovsveckan!! bästa veckan av mitt liv, de o våra resor! =) älskipäjsi

2009-01-25 @ 21:05:13
Postat av: Marsvinsägare!

Hihi! du med lite marsvinägare, vi kan ha lite delad vårdnad om albin! =) älskar att du älskar de! du är bäst!! puss

2009-01-29 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0