Jaha


Idag var det den stora tåryckardagen...
eller nagel då alltså..
gick jättebra...kände ingenting...men nu har jag proppat i mej panodil för den där bedövningen kommer ju snart att släppa
längtar inte kan jag ju säga...
men det var en liten mysig förmiddag jag o mamma hade
först lite ärenden på stan, sen citykliniken o sen tyckte mamma att vi var värda en varsin semla!!
ååh...årets första semla...lite tidigt kanske men gud va god den var :)

nej nu ska jag grejja lite med mitt skrivbord...överfyllt med saker!!

häääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobben

jag älskar dig min guuuumma! pysselsjukan snart hoppas jag!

2009-01-19 @ 20:21:04
Postat av: Nu..

får de bli uppdatering!

2009-01-21 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0