Jaaa


.........då var det lördag!! Så jäkla gott!!
Igår var det mysigt...chrille o linnea kom hem o gjorde tacos med mej pappa mamma o martina!
helt sjukt gott!! Sen hade martina med sej sitt singstar så det
blev abba för hela slanten :) skit kul,
men ont i halsen!
o lite mig med, jag o martina vann...är man snille så är man!! :)

idag har jag städat o varit duktig :)
eller tja...bara dammsugit o moppat o bytt lakan...mer fick det inte bli!!!
är så pysselsugen...men kan inte komma på nåt o göra...
snart kommer martina hit...men vet inte vad vi ska göra...beställa böcker till skolan iallafall...
heja....varför inte bli lite fattig igen :)

nej...se om jag kan slänga in en bild också!!


ja o min emelie


ser det inte mysigt ut....åh vill ha semla!!

jaha nehe....
nu hittade jag ingen mer bra bild o lägga upp...
häääääääääääv it!!!



Kommentarer
Postat av: Gobben

tack för den bilden, faktiskt aningen raddig, men uppskattar att man få vara med på ett hörn. =) älskar dig skiiiiit

2009-01-11 @ 19:56:37
Postat av: Gobben

tack för den bilden, faktiskt aningen raddig, men uppskattar att man få vara med på ett hörn. =) älskar dig skiiiiit

2009-01-11 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0