Vilken investering!


Ja...vi får hoppas det iallafall!!!
Jag har faktiskt fräst till det lite o köpt mej ett startkit i nagelförlängning..
jag kunde inte hålla mej!!!
aaah...det är ju så kul!!
har gjort mina första nu, med gele, uv o hela paketet!!!
skitkul!!
sen att dem blev lite buckliga o dana är ju en annan sak...är ju nybörjare så efter några försökspersoner så jäklar!



asmysig sida...kan sitta o titta hur länge som helst:
www.nail4you.se
(hur fasen får man det till en länk?)
gå in o kolla iallafall!! världens mysigaste nagelsaker :)

o idag är  roland o ingrid här!!
på självaste hjärtats dag o allt!!
så då var vi ju tvugna att åka in till stan en repa, ingrid ska ju alltid shoppa!! :)
jag själv har inte handlat nåt på år o dar, men köpte mej faktiskt en jeansjacka på gina tricot!!!
jättefin!!!
sen gik jag en sväng till ika som jobbade, o då hade hon oxå köpt en!
haha...men men, vi kommer vara fina ihop!! :)

sen när vi kom hem tog vi lite kaffe o jag gjorde semlor!


fina va?

ha en härlig helg!!

hääääääääääääv it!





Kommentarer
Postat av: Joose

Jag som också vill ha en jeansjacka, har spanat på en på cubus ett tag nu juh! Men du, en helt annan sak: Vad tar du för att fixa naglarna? Jag är superjättegärna försöksperson! :D Puss

2009-02-14 @ 19:18:00
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Berryfartie!

Nice! du är väl endå för mysigt. i loooove you and your jeanscoat! =) hoppas du hade de mysigt på the alla hjärtans dag! =) älskipäjski

2009-02-16 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0