Nykter utgång!!

ja....det var ju ett tag sen!!

jag emelie o linda kände för att bara dansa lite o ha roligt, utan alkohol!!


lite fix


linda med lite nagelfix o emelie försökte tappert ladda upp oss med goa låtar!!

sen var det in till stan...lite över elva...snälla boffe körde in oss!!
jääätttetomt var det på stan verkligen..o helt nykter gjord eväl inte saken bättre....emelie var så söt, hon tyckte det köndes som när man var liten o skulle in på disco, nykter o lite pirrig :)

sen en sväng in till filip o ett hej o sen bort till mårtensson...var ju tvugna att kolla in det nya stället...
sådär kul var måste jag säga...rätt tomt med folk då...o man kände sej lite malplacerad...



men men...sen stack vi faktiskt en sväng till...ja jag vill inte säga det...men valentine,,,
ja jisses....
ja just det...lite mellanlandning på idas oxå bara





sen på valentine var det lamt som fasen...gjorde lite tama försök till dancemoves...men gick sådär
sen...typ halv två så kom den önskade låten, kalle theodor o jäkla vad vi dansade,...
där var det ord o inga visor!!!
faaaaast....sjukt jobbiga människor runt om....kan dem inte bara låta oss dansa i fred....kul att han en som står typ två centimeter ifrån en o trycker....sträng...
meen...vi var ju glada för låten o la vår aggression åt sidan en liten stund!

sen blev klockan två o jag skulle åka hem med filip som slutat då...
så hej då till emelie o linda som stannade kvar lite till!!
tack tjejer för en halvdan kväll som faktiskt blev rätt go i slutet!!!!
häääääääääääv it!

Kommentarer
Postat av: gissa vem

VÅGA VÄGRA VALENTINE!!!!

2009-02-07 @ 13:50:46
Postat av: Emelie

ja tyckte bi bjöd till dans satan på slutet där! så j*vla kul! ja, de var så där på valentine, massa idioter som ska dansa påp en, strängt! men jag tyckte väl de var trevligt på grund av en viss person som var där... =) men snart min skatt, måste vi ta en riktigt utgång, på bob som gamla goda tider! ha så mysigt ikväll nu med tjejerna! älskipäjsi!

2009-02-07 @ 15:06:27
Postat av: Paulina

haha mamma...ja vem kan det va?! :)

2009-02-08 @ 14:27:31
Postat av: Berryfart!

fan va sträng de första bilden är på mig egentligen! men den speciella glädjen jag kände då var underbar.. vill inte ta upp varför glädjen fanns där här på din blogg men du kommer nog ihåg! uppdatera mer min sköna! älskar dig så muchie!

2009-02-12 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0