Harrys med språkom!


Jaaa...igår var vi på harrys med klassen!!!
Jättemysigt...o vi var nästan alla! Skitkul ju!!


martina o veronica


klassen


maten! så god, men så dålig


martina drog till med lite chickenwings


mer klass


sandra o jag


cappucino :) gott


sen var det lite musikquiz! roligt :)


vårt lag, sega råttor:
mona o martina


jag o susanne

men det gick väldigt dåligt för oss
när dem läste upp dem rätta svaren så tyckte vi att vi hade sjukt många fel
men så ropade dem upp vem som kommit fya, o så sa dem sega råttor
men herregud...vi som tyckte vi kom sist!
så jag o martina fick gå upp o hämta vårt pris


titta så söt :)


carro o martina


vårt söta pris :)

sen var det till kåren
rätt dött, men vi fick ju liva upp dansgolvet lite :)


bodil svänger sina lurviga (vem säger så nuförtiden?)


tjohooo


japp rääääätt tomt på dansgolvet :/
o jag var bara där till lite över tolv o sen drog jag mej hemåt
jag var ju nykter o varm haha! :)

nej men kvällen va jääättemysig!!!
trevligt o göra nåt med klassen!!

hääääv it!


Kommentarer
Postat av: Berryfart

Jag såg allt att jeansisen hade smygit sig på! i looove it! vill mä se den live! kanske kan ha den på fredag! =) men ni ser ut o ha haft de riktigt mys ju! o grattis till fjärde platsen! heja dig! =) du är bäst! fuck the rest! =)älskipäjski! pussa

2009-02-26 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0