Andreas 30-årsfest!

Jaaaa..igår hade andreas sin 30-årsfest o examensfest i skedala bygdegård!!! nära o bra för mej :)

o mamma fylde år igår med så först liten bild från det!


gooooooood smörgåstårta åt vi innan på dagen!!!


o här är en bild på min blåsa jag fick på lillfingret efter sjuuuukt varmt lim!!!
använde limpistolen innan på dagen o fick en stor kladd på fingret!!
heeeeeerregud vad det brände!!!!
Sen kom ika hem till mej o fixade sej o sen kom några andra till mej innan vi skulle gå bort till festen!


tjuuusigt!! inföding!


geting o explorer :)


snyyyyygga vingar eller hur!! grymt nöjd :)


haha robin var fan bäst!! vilken söt apa han var :)


chrille grävling (eller skunk) o ida elefant :)


gänget innan vi gick!!
jag var fjäril!!


snygga vingar!!! :)


haha robin käkade banan lite då o då under kvällen!
som den apa han var!


bisse var zebra!!


söte elliott! han var älgpolis :D


självaste födelsedagsfiraren!!! trädet, o hans flickvän flamingon! :)


calle o hans charlotte...sjukt grymma....hav o jord! :)


lisa var katt!! sjukt grym!


lasse var oxå katt!! med peruk o hela kittet!!


Lite mingel


häääärligt gäng!


jag o ika skulle gå in i våra roller!!! vilken fjäril jag är!


maten!! ser kanske inte så gott ut men var skitgott!!!
pastasallad med kyckling o gott!!!


vi var med på bild på vishäftet!! :)


andreas höll ett litet välkomsttal!


bordsgrannar!


the insects!


lambo på andreas!


matgäster :)


jaaaa må han leva!


jaaaaaaaaaaa må han leeeva!


andreas barndomskompis jesper höll ett skitbra tal!!! fick man reda på mycket :)


josse gick igenom svaren på tipsrundan!!! grattis ika filip o calle som kom sist :)


robin slängde av sig apdräkten ett tag, men bananerna släpte han inte :)


indiana jones peter o iiiikie!


go o gla kexchokla!


mattagardags!


lambo på josse!


haha...arg geting med bara en kula på huvet!


aaarg inföding!


vad peter gör vet jag inte, men underbar bild att avsluta med :)

Jaaa...det var den kvällen det!!
tack andreas o josse!!!
Aaaaskalas! :)

häääääääääääääääv it!

Kommentarer
Postat av: Bert

Så mys de ser ut, ser ut o ha varit låda! jag hade älskat robin. LÄTT! bäst! men hade velat se din sminkning, såg bara röda läppar! fast favoriten med hela inlägget..... gissa vad jag kan tycka... tänk lite.... lätt att de är din blåsa! =) men jag är ju som jag är.. =) men du älskar mig ändå hoppas jag! jäg älskipäjsi dig mest i alla fall! pussa

2009-02-21 @ 13:07:46
Postat av: Josse

Åh så fina bilder! Jag tror jag absolut skulle vilja låna några, och göra ett litet album! Du har fått en massa bra bilder som jag inte har fått! Puss

2009-02-21 @ 15:40:57
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0