Väla!

Igår var det dags att åka till Väla igen...där har man ju inte varit nu tre gånger på mindre än en månad :) haha!
men alltid lika trevligt att åka dit o igår var jag där med linnea o hennes vänner :) goa tjejer!
o som vanligt skulle jag inte köpa nånting...men nåt litet får man alltid köpa :)
hittade ju fina linnen/klänningar på gina som kostade 149 innan o som nu kostade 29...då är man faktiskt dum som inte köper :)
så det fick bli två stycken...ett gult o ett aprikost :) sen när vi gick i lite andra affärer så kom jag på att emelie också kanske vill ha...
så ringde henne o det ville hon...o malin med...så gick tillbaka o köpte fyra till :) men fick fyra stycken för 116 kr...billigare än vad det skulle kostat för ett innan :)

ja iallafall..o vi gick o vi gick o vi gick...helt slut var man sen...så jag o linnea intalade alla att det var dags för kaffe...
o fatta vilka stora kanelbullar vi åt till...har nog aldrig sett så stora innan...men goda var dem :)

o linnea köpte världens snyggaste skor...som jag har velat ha massa länge...fy på dig...men så fort jag får pengar är det jag som springer ner på din sko o köper mig ett par :) haha!

idag är jag helt sjukt ledig o vet inte riktigt vad jag ska göra...väntar på att linnea ska komma hit, hon är på upprop på högskolan idag...
o martina ska komma hit sen med...så ska vi beställa böcker till skolstarten...heja!
finns det nåt roligare att lägga pengar på? ja det finns det!!!

förresten....igår var det mammas o pappas bröllopsdag!! grattis till era 31 år!!


(förlåt mamma o pappa för bilden men det var den enda jag hittade på er ihop...o ingrid fick också vara med på ett hörn)

nähe...nu är det allt jag som ska ta mig en kopp kaffe...hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Underbart!

Bästa bilden på majsis på jätte länge! o jag älskar att du köpte 6 klänningar på samma gång. BÄST! men de är för att du är ju bäst! ha de :D

2009-08-13 @ 14:06:03
Postat av: Nea

hihi ! Jag vilka kanelbullar och så slut vi var... haha ! Men vi kan ju dela på skorna tills du får pengar ;). PussSPusss<3

2009-08-16 @ 20:52:44
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej då :). Hihih ! Ja jag saknar ju er med såklart men kommer ju ner på onsdag igen...Tycker ju att det är jätte mysigt att vara hos er :).

Ses på onsdag, PussPuss =)

2009-08-17 @ 11:09:14
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Jag mä älskar dig för mycket! :)

2009-08-17 @ 13:31:40
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0