Tjo o tjim...

Idag är det söndag o städdag!!
Så det var bara upp o studsa o sätta igång :)

I fredags var det lite utgång med föprfest hos kära emelie


bästa värdinnan o goa kim!


här var det allvarligt malin!


söta charlotte!


haha bra där jan!


carro o robin var också där!


glatt




haha bra bild!

sen var det dags att gå in till staden....


med lite fotopaus....


...o shotpaus!


o kim hittade en fin blomma att sätta i skon :)



sista bilden för kvällen fick bli på mig o charlotte!!

nej nu ska jag nog åka till min bror i åled o kolla hur det går för han...
krogsöndag idag??

häääääv it!

Kommentarer
Postat av: Gobben

mysemyse inlägg.. jag gillar de.. hade skit kul med dig.. men synd att du inte ville var kvar sen.. nu var de lite spännande på våra bästa år... haha.. dauligt o sitta o titta på de.. men vi är ju som vi är.. tossebossar.. :D älskar dig massa..

2009-08-04 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0