Nya friska tag!


Inte varje dag man få säga den frasen...
men det är iallafall så mycket ska tas nu...med nya friska tag! :)
tentavecka har jag just nu...så på måndag är det inlämning o redovisning...sen är vi lite lediga till v.19 då
det är dags för vfu igen (praktik)
så då får man ta nya o friska tag.

sen har man ju gått o blivit singel igen...efter ett år och nästan 7 månader....
känns lite konstigt får jag väl säga...men inga hard feelings...det var nog bäst så!
så även på denna fronten får det tas nya friska tag!

o underbara siri (hunden jag passar) ska snart lämna mej...
jag vill inte detta...har haft henne sen i lördags o hon ska nog hem på fredag tror jag...
usch då...
men..efter det får jag ju återigen ta nya friska tag!

måste bara visa någon bild på världens sötaste o goaste hund!!


siri påväg hem till mej!!!


den där bollen....ett jävla liv om den ibland...men hon gillar den :)

ja....
o snart färga håret igen...så fort pengarna kommer
så även håret ska få ta nya friska tag!

så käckt detta blev...
o slutligen vill jag lägga in en bild på min käresta emelie som alltid finns för mej!


o emelie...snart är det du o jag som tar nya friska tag tycker jag...
du vet vad jag menar...vår onsdagsritual!!!
älskar dej!

hääääääääääääääääääv it!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ohhhh jag blir lyrisk!! helt underbart inlägg, o håller med till fulla muggar om vår onsdagsritual, jag hoppas du kommer använda ditt nya uttryck mycket nu! de hoppas jag! ja, de är en del förändringar för dig! men vi fixar de! ihop!! för jag sviker aldrig din sida! oavsett vad som händer, även om du nu under dina singel dagar skulle hångla med aeset igen! fast de hoppas jag ju inte!! =) fan nu är de du o jag igen! =) haha! fast de har de alltid varit! bara en lugnare plina, inte lika mycket.. haaaaaallåååå eeellller!! men de kommer nu! de hoppas jag! älskar dig så in iiiiiiiii!! pussa

2009-04-22 @ 18:11:59
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Larz

Äntligen en uppdatering kära paulina! jag önskar dig alla lycka till i framtiden!

2009-04-22 @ 18:14:50
Postat av: Pappa Keler

Yeeez! eller YES!!

2009-04-22 @ 18:16:30
Postat av: Josse

Jo, men kolla, där är ju bollen? Har du fler bilder, kanske kan leka detektiv lite och spåra bollen från bilderna? :D Tack för inatt! ;)

2009-04-23 @ 11:09:41
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0