Det går en liten stund...


...mellan blogg gångerna...
men men...så kan det va!

Ja i fredags var vi på arosfortet med josse för att fira henne!!!
var väl så oladdad man kunde vara...men det var faktiskt roligare än jag trodde :)
tjejerna mot killarna...tjejerna förorade tyvärr.. :(
men bara med en sådär 300 poäng :)
sen var det hämtemat hemma hos lisa o lasse!
gott gott...sen tänkte man att man skulle få en god kladdkaksbit till efterrätt
men tji fick vi! :)
eller kladkaka fick vi men den smakade inte riktigt som den skulle :)
josse stoppade in den i ugnen en stund för att den skulle få värme, men då hade dem gjort bacon i ugnen tidigare på dan så den smakade baconrökt typ....inte o rekomendera...men josse, det var ett gott försök :)

sen lördagen var det helt sjukt varmt ute!!!
värsta sommaren ju!
jag solade lite men sen ville mamma att jag skule följa med henne o gå o plocka skräp i diket vid vägen jämste huset
så då fick man ju offra sig...
hittade en hel del..mycket burkar och godispåsar o sånt skit!
varför slänger man ut sånt egentligen...sen iallafall, så hittade vi en stor sopborste också
haha...så det vara  bra o dra med den hem!
sen när vi kom hem med den tänkte jag att om man tvättar den så kanske man kan måla den lite...
så det gjorde jag!!!
visst blev den fin?





hade ju kvar av min turkosa väggfärg kvar så då kom den till användning! :)
o lite blommor på det!
tjuuusetjus!!

sen körde jag o hämtade emelie, o körde henne till skedala!
o så grillade vi!!!
mysigt mysigt!!
sen tyckte vi att vädret allt bjöd till lite utgång, så vi åkte in till emelie igen och gjorde oss iordning.
sen var det ut...lkiten sväng till idas o sen b&b...sjukt kul dä faktiskt...det var som förr...jättekö o mycket folk!
we love it!!

söndag sen...till josse på kalas!
lite mer städat :)
kaffe o kaka o tjabbande släktingar...riktigt kalas!!
mys mys var det iallafall!!

tänkte bara skänka en liten tanke till milla också...som har ramlat o spräckt sin armbåge!
hoppas den läker snabbt!!!

hääääääääääääv it!


Kommentarer
Postat av: Gobben!

De var ju mysigt med lite uppdatering! på tiden ju!! ja massa mys på bobban i lördags! synd om nikki bara! mamma har väl inte spräckt armbågen, har hon de? haha! för de låter fruktansvärt ju! haha! nej, men stackarn, de är inte lätt för henne! men jag hade uppskattat lite baconkladdkaka! de hör man ju bara hur gott de låter! mums, mumsimums mums! pussa

2009-04-07 @ 18:10:55
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det var mycket skönt att få en biljett. Tänkte du kanske kunde fixa mina naglar till balen nu då,om du fortfarande vill ? Du får säga vad du vill ha för det, för något ska du ha !! Du får gärna säga en dag med som du kan. Balen är den 7 juni och vi kommer hem från napa den 3 juni.

Pusspuss

2009-04-08 @ 23:17:09
Postat av: Malin

Hallo Stugan!

Himmla mysig uppdatering måste jag säga! Love it!

Det du gjorde med borsten var ju bara för häligt! Vem gö sådant förrutom du =) Helt underbart! saknar dig så mycket nu! Kan du inte ta tag i Emelie och pallra er hit! Massa pussar och kramar

2009-04-08 @ 23:57:30
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: Gobberella

Måste ju bara säga igen att du gjorde ett fantastiskt jobb med den där kvasten! helt underbart! o såå glad jag blev att du ville komma på lördag! då firar du mig både lördag o måndag! MYS!!!! älskar de!! o jag älskar dig massa!

2009-04-09 @ 12:23:56
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Josse

ääääsch, jag tyckte kladdkakan var fantastisk :P Puss

2009-04-09 @ 21:01:10
URL: http://april.blogg.blogg.se/
Postat av: Gobbefis

Gobbefis! de e jag de!

2009-04-10 @ 10:26:56
Postat av: Anonym

Hur är de med dig kexet? va ett tag sen?

2009-04-10 @ 10:27:41
Postat av: Emelie

Nä, de är inte jag på den sista bara de andra innan! haha! vem är de??!! spännande! ihhihihiii!

2009-04-10 @ 13:26:55
Postat av: Haha

Kom på de nu, skulle de varit jag som skrivit de, när fan kallade jag dig kexet senast? haha!

2009-04-10 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0