Uppdateringsdags...

..japp nu var det ett tag sen igen :)

då ska vi se...jag o mamma var o tittade på danska fall för ett tag sen...en liten mysig tripp vi fick för oss o göra :)


image764

själva fallet :)


image766

tjusitjus...


image767

jag påväg tillbaka till bilen....


image768

...o mamma :)

mysigt var det iallafall...


o ikafisen har köpt sej en ny kise...lille wilson....o jag har nog aldrig sett nån så söt kise innan....


image775

är han inte underbar? :)


o idag hade jag min första tenta...strängt...
men asskönt o ha den gjort nu!!! :)

ingen utgång denna helgen heller...undra hur länge detta ska pågå :)
haha....

jaja...nu får man allt sova lite...
hääv it!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej, lilla vännen. Visst hade vi en underbar dag när vi tittade på Danska fallen. Kul att du skriver om något annat än utgång...kram mamma

2008-02-18 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0