tjoho..


idag fyller mamma år!!
var istan med henne innan idag o sen bjöd jag henne på smakfullt! :)
mysigt mysigt!

sen handla lite inför kvällen sen hem....

o jag var nog inte hemma förräns jag stack iväg med malin för presentköpning,,,,till totte som fyller år på lördag!

blev rätt bra paket får jag väl säga! :)
var nyss inslagning! :D

snart  är det kalas här hemma...kul kul...
hela familjen blir samlad, o några från arvidssons med :)

äntligen får jag träffa josie igen...vi har sagt i nån vecka nu att vi ska träffas men har aldrig blivit av :)

jaja...

häääv it!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo, vi borde ses mera...nu är det dock tentanplugg som gäller för mej hela veckan... Tenta om en vecka imorgon, nervööööööööööööös! Mysigt igår? Kul att du kom förbi! Pusssas

2008-02-24 @ 20:16:33
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0