tjohej


måste ju skriva lite...
saknar malin en massa nu faktiskt!!
ska bli så himla mysigt att få träffa henne igen snart! :)
snart jul...fase va snabbt det går!!
jag har gjort en härlig sak....sa upp min glamourtidning idag, och ska istället
börja prenumerera på damernas!
som den kärring jag är...men visst är det väl allt rejält? :)

har så härliga skolböcker nu i delkurs fyra...



och



jag känner att...det är helt okej för mig! :)

nähe....nu är det läggdags....annars är jag alldeles för trött imon!!!

hääääv it



Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med Snuttan! Men vi ses om 12 dagar! fatta det är inte ens två veckor!!! ska bli så mysigt!! Jävla bra skol böcker, det fixar du!! Pussaaar

2008-12-10 @ 19:41:22
Postat av: Gobben

de kändes bra att du uppdaterat. jag var beredd på att gå in o skriva ett halvt aggressivt inlagg på att du aldrig uppdaterar, men de behövdes inte. =) längtar till imorgon när du ska vara med på giganten! älskar dig

2008-12-12 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0