Väla o danmark...lite halvt!


japp...idag är det kristihimmelfärdsdag! hu långt ord!

o igår var jag hos mina mösa emelie!! o hade det trevligt!! :) du är så mysig!! att vi ska rocka imon o på lördag! :)
o jag sov där tills idag...o sen när jag var hemma så ringer ika lite...o undrar om jag vill förlja med tilll väla...
tja...det kan jag väl!! :) så hon kommer o hämtar mej o vi beger oss mot helsingborg! :)

sen var vi framme...o vilka träffar vi där om inte wille strumpan o totte!!! jaaaadååå!! :)
haha...hej o hej då säger vi o vi går vidare...sätter oss o äter lite :) för det är bra grejjer!

sen ringer dem...o säger att dem ska åka färjan o köpa öl...vill ni följa med?
tja..varför inte!! :)

så vi träffar upp dem igen..o då ska dem äta lite, eller totte åt, så jag o ike gick o kollade lite affärer istället...
sen var dem fit for fight....men inte riktigt vi...så då får dem vänta lite...sen när dem veeerkligen är fit for fight så bestämmer vi att vi ska mötas inne på gina tricot...så dem kommer dit o då är alla färdiga att åka...alla utom ika...hon hade en del o prova...jaha...så killarna gick ut medan jag satte mej på en stol o väntade utanför provrummet...varmt som fan var det med...höll nästan på att avlida...

sen kommer hon ut, efter en lååång stund, o då ska hon inte ha nåt...ingenting alls!! ahh...har man suttit där massa länge helt i onödan... :)

sen iallafall...så sticker vi till färjan! :) myyysigt!!

så killarna köper öl, ika köper sprit o jag....ja va köpte jag? jo...tuggummin hahaha!!!!
iiilllaa!!!

men men...

sen åkte vi tillbaka till parkeringen på väla o hämtade ikas bil...o hoppade lite! :) hahah

här har vi ett bildbevis på det:


image331

jaaadååå!!

o här är ett till :)


image332

haha grejt!


ja o imon är det freedaaaaaa!!! fan va kul vi ska ha...jag emelie o malin!!! va myyysigt!! o snakca om att jag o emelie har laddat upp :) att vi ska röja! :)

hoppas det går bra på jobbet älskling...vet att du läser nu nämligen :) hihi!!! fan va kul vi ska ha!


hääääv it!

Kommentarer
Postat av: Slipsiin

Jaadååå!

2007-05-18 @ 11:23:08
Postat av: Landin

Yoo biff. Ny blogg nu - robinlandin

2007-05-18 @ 11:35:13
Postat av: Slipsiin

hejsan hoppsan fallrallela. blev du lite förstörd av mitt jaadåå. jag är bara helt uppriven. faktisktt. illa illa. men förhoppningsvid bjuder helgen mig på en hel del härligheter. jag ska ha mina leopard sliiiiipssiiiin.. då blir jag en attans hoppetossa. så möööös. klockan är nu 17,02 så lite drygt 2 timmar kvar. usch känns länge. vill bara hem, i en dusch o put on some party make-up. sen kommer du min allra sötaste plina. för de finns ju så många fler plinor i mitt liv. :D tack för att du finns, o lyssnar på mina problem i alla fall. kisses and skities

2007-05-18 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0