Jag ska gå o....mangla!! :)


Jaaaaadåååå!!!

Då har det varit helg igen...o inte helt lugn har den varit...icke!!!
var ju tvungen o festa till det lite...både fredan o lördan! :)

i fredes var vi hemma hos emelie o förfestade!!! helt sjukt askalas var det!! :)
sen var det stan som gällde...o fy satan va kul vi hade på idas...eller hur ika?!!! :)
b&b var inte heller så tråkigt...förutom en liten ciderkrasch o ett "dra åt helvete"...haha...men men..det är en knepig person det där....

har inga bilder från i fredas...så jäkla illa!!

men...den mest använda fredagsfrasen av mej var: jag ska gå o...mangla! :D underbart!! :)



jaaaaaa...vi var ju ute lördan med!! :D

vi var ju först hemma hos strumpan o kollade eurovision! jippie?...fy för serbien...skulle den låten vara bättre än sveriges bidrag...tss...icke!!!!


image319

jaaaadååååå!!!!

jaja...sen kördes det partytrick...jääääkla va kul det var!!! o till sist kunde nog alla det!! sjukt kul...jag kunde tillomed göra det med två samtidgt!! :) tjoohooo!! :D


image320

robin o kvällens bästa partytrick! :D

o det åts klubbor med....för fulla muggar :D haha...


image321

yum... :)


image322

haha jag fick till min klubba så jäkla bra...satte den i gommen :)

sen var det dags för staden!!!

image323

jaaaaaaaaaaaadåååå!!!! laddade i taxin! :D

sen när vi var inne i stan, så var det ju såklart idas o b&b som gällde!

image324

inne på idas!!!! snacka om att alla är med på denna bilden!! :D det gillar vi!!!


image325

en lite redbull jäger går väl alltid ner :)

sen stack vi till b&b... :)

image326

vi gick in i rockbaren ganska snabbt o jag bad att få höra sweet child of mine...men det tog ett jäkla tag innan den kom...men jag o malin väntade så snällt :) o till slut kom den!! uuunderbart!!

sen var det stängningsdags på b&b...så vi fick dra oss utåt...
så vi gick ut o satte oss utanför :D värsta lägerelden hade vi nästan...utan eld...så som totte sa...vi hade läger :) hahaha...o comba ya my love var allt med oxå! :D

image327

två av "lägermedlemmarna" :) malin o emelie


image328

totte o cissi!


image329

o sista bilden ut! sara o jag! :)


...kul kul var det...men hade ändå roligare på fredan...
men man ska väl inte klaga! :)


häääv it!!!

Kommentarer
Postat av: Slipsiin

såååå fiint du skriver! men jag tycker att det var lite torftigt! saknade din vanliga glöd o glädje! o du missade ju o nämna de bästaste av allt. en drastiskt samtal klockan 05.21!!! o din comment, men den skriver vi icke här. men har nog aldrig tagit ett sånt skutt ur sängen. e du ida så är jag emil. :D lövar dig massa. o för att du tagit bort de från din mobil. KISSES AND BAJSES

2007-05-14 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0