Jaaaadååå!


Emelie...
Detta inlägget är för dej... :D

Det var ett jäkla tjatade på mej att jag skulle skriva nåt nytt i min blogg...
men jag tyckte inte att jag direkt hade nåt att skriva om...
men men...jag får väl hitta på nåt :)

Ja...helgen blev väl inte riktigt som man hade velat att den skulle bli...
när man hade kunnat vara ute o roa sej, då åker man på halsinflammation/fluss eller va fasen det nu var...
så då blir det att snällt stanna hemma heeeeela helgen!
så min lördagkväll spenderade jag i soffan framför tv:n med mamma o kollade på sing a long o extra extra...
o sen gick hon o la sej...jaha...då satt man där själv...ensam...hemma...på en lördagkväll!!!

usch..hemskt var det...
men men nu är det ju allt snart helg igen :) o då ska det festas ordentligt!!!
jaaaaadååååå!!! :D

jaha...vad ska jag skriva om nu då...?
kan snacka lite minnen från förra året kanske...

vi tog ju studenten... :) fy fasen va kul det vaaar!! :)


image301

aahh...kolla bara! :)


image302


image303


image316

heeelt uuuunderbart!! vill göra det igen!!!


sen var vi ju på bal med!!! varför tog den kvällen slut??

image313

image314

image315


fyyy fasen va kul!! :) snacka om att man kände en bot den kvällen :P

o hela förra sommaren var väl oxå bara för underbar!!!
så jäkla kul....allt från i'm yours i parken till oförbjudna bad på brottet! :D

här kommer lite bilder från lite olika härliga tillfällen i somras:


image305

den oförglömliga festen hos ika!! underbart!! snacka om att jag toppade den kvällen lite lätt...med vad behöver vi inte gå in på...men de inblandade vet nog vad jag menar :P


image306

återföreningen! festen med högstadieklassen!!! det var attans trevligt det...o träffa alla igen...många var sej lika...men en del hade förändrats...någon hade tillomed fått barn! jisses... :)


image307

förfesten i parken innan mårtensson...jag, ika, josse, jessica, i'm yours o bag in box vin!
uuunderbart!! kan det bli bättre?? (okej...bara josse på bilden...var ett gäng grabbar som flyttade över till oss sen...hahha)


image308

kräftskivan hos robin!!! så jäkla grejt!!!
o här är dem lätt grymmaste av alla! :) fasen va roligt det var...men jag o ikie gjorde visst en tabbe som cyklade(!) till stan...dem andra hade visst haft skiiitkul kvar hos robin...
vilda, nakna o dansandes... :) (inte helt nakna då...)


image309

en annan fest hos ika... askalaskul var det!! tjohooo!! :)


image310

min födelsedagsfest i skedala!! :) filmtema...hur great som helst!!!
sjukt många kändisar på en o samma gång; wilma o betty i flintstones, marge o homer simpson, marilyn monroe, lara croft, matrix, charles ingvar jönsson, stålmannen(?) o en massa andra!!!
askalas!!!


image311

o tänk när man kan sitta på östra stranden runt en brasa!!! hur härligt är inte det??
löööövely!!!


image312

o den gången vi förfestade hos josse o sen gick ut!!! fan va roligt vi hade då tjejer!!
det var vi o stora enso muggar :) haha!!

ja..o massor...maaaasssor meeer!!!

men att denna sommaren kommer bli minst lika bra!!! aaahh vad jag längtar nu!!

uuundeeeerbaaaart!!!!











Kommentarer
Postat av: ika

åååh, så underbara bilder! men vissa lite snyggare än andra..:D förra sommaren var verkligen hur bra som helst, massa roliga fester o händelser hela tiden :) denna sommaren kommer också bli hur bra som helst (dock utan tequila!) :D
o denna helgen ska vi kompensera att du inte var ute i lördags! kan inte bli annat än skitkul :)
puss

2007-05-07 @ 23:12:33
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Josefine

^^, Vad fint! Puss

2007-05-08 @ 10:26:18
URL: http://april.blogg.se
Postat av: Landin

Inte illa plini. Du fick ju med en hel del där ja. Naaw! Ja du missade en sjuhelvetes kräftskiva...ILLA..men jag hoppas på att man får ha en sån till i år. OCH DÅ BLIR DET MER NAKET :D sen vill jag bara säöga att jag är gryyymt förkyld och så får jag inte tag på min läkare...illa där med. pussen

2007-05-08 @ 11:12:16
Postat av: Amanda

vem va det som hade fått barn????

2007-05-08 @ 12:23:51
URL: http://margona.blogg.se
Postat av: Slipsiin

Va du är mysig! jag tycker allt du ser ut att skela lite(eller hur fan de stavas) på den sista bilden. de tycker jag om. men de va mysigt men jag vill ha meeeeer. massa massa bilder... "skalena me". Du, denna sommaren ska vi ha skalena o evy med hela tiden. och så klart ett par fräsiga slipsin.. :)

2007-05-10 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0