Grille o utgång!


Igår var det valborg, o vi bestämde oss för att ha det lite mysigt hemma i skedala o grilla lite o festa till det!! :)
...o gå ut också såklart :D

o dem som var hos mej:

image290

totte o robin! här ser man ju väldigt roade ut :)


image291

ika var glad iallafall!! :D


image292

o emelie med :)


image293

o wille var också glad...


image294

seeeeeexy!!!!


image295

jaaaadååå!!! att jag var nöjd när jag lyckades få upp tändstickan i näsan bara med hjälp av munnen...ni vet som ole gör i sällskapsresan!!! hahaha!!


image296

på idas!! som alltid!


image297

robin o hans vän :)


image298

jaaadååå!!


image299

yeeees! det roliga med denna bilden var att emelie hade druckit nästan halva sitt glas medan jag meskörde...o det var hon som skulle upp o jobba idag :)


image300

thotempholen o hans bro' robin! :)

jaaaaadåååå...det var dem bilderna det! :)

o sen stack vi lite till b&b... jaaadååå! men ganska lite folk där...alla var väl på mårtensson...men men....hade askalas ändå!! :)

sen stängde dem på b&b o jag stannade kvar en stund i stan o sen var det hem o sova!!! :)




o idag är det första maj o alla är lediga! :) alla utom stackars emelie! :(
o jag o mamma har varit o kollat på betessläpp!! haha....har aldrig sett det innan så det var rätt kul! :)
bor man på landet så... :)

jaja...idag blir det picknick med räkan o speedy!!! kul kul!!!

häv it i sommarvärmen!
pussss


Kommentarer
Postat av: ika

"johan! hur lång tid ska det ta o få en Orgasm?!" sjukt kul :D ses sen! puss

2007-05-01 @ 16:23:22
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Anonym

Så fin mustach jag har på första bilden. Och plina...knulla är ett fint ord ;)Vi beställer resa imon :D sug på den du. Knulla

2007-05-03 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0