Äntligen helg!!!


Jaaaaaaa!!! imon är det freeedag!!
uuunderbart!!
o då blir det ju såklart fest, festa fest!!! aaaalll night looong!!

fasen va kul vi ska ha!!!

ååhh...pratade med ika nyss...ska vi långresa till hösten??
faaaaaaaan va kul det hade varit!!! åh...blir så jäkla sugen på det nu!!


image317

kolla bara så underbart!!! :)

kom o tänka på det med...ska jobba lite på folktandvården i stan i sommar.. :)
haha...trevligt trevligt!! gjorde det förra sommarn med...men undrar om man gjorde ett så bra intryck ändå...
tyckte att jag var bakfull större delen av mitt jobbande där.. :/ jobbigt...
men hur kul är det inte att gå ut när det är sommar...o onsdagarna va ju underbara!! man kan ju inte sitta hemma då bara för att man jobbar :) haha...fast en gång var det kanske saltarn av mej...när vi varit ute o festat...o kom hem till ika o gick o la oss vid fem..o sen skulle jag gå upp halv sju för jag började halv åtta!!! haha...den var jobbig kan man ju säga...men...mådde ju som man förtjänar med :)


image318

såhär snygg kommer jag vara i sommar igen...tsss.... :)


haha...ååhh just nu är allting så himla bra!!!
allt är underbart!! livet är grejt!! :)
men det är väl bara för att det vankas helg o utgång nu :)

jaa...nästa inägg jag gör blir antagligen fyllt av festbilder från helgens bravader!! :) hihi!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0