Utgång, fototagning o en fly förbannad erika!

Igår var det utgång!

Förfest hemma hos totte! Najs najs!


image132

Yeeees!!! Saltat förfestgäng! :)


image133

Kaaaan ika, kan ika, kan ika dricka sprit!


image134

Här shakas det lite! Till "shout" tror jag nog bestämt att det är! :)


image135

En ganska vanlig posebild av oss! haha...men men...

O sen gick vi ju såklart till Idas, som alltid!!! Det är så det ska va! O egen skiva hade vi med oss, så att vi rockade där eller!! Vårt bord var det mest livade, speciellt när låten "shout" kom!! :)

O vi träffade micke där...o herregud...han lyckades få tag på min kamera, så jag har sjuuuuukt mycket foto från
idas.. på folk som jag inte har nån aaaning om vilka det är! haha...vääldigt roligt o kolla på idag asså...han var som en liten smygfotograf...han sprang runt o tog foto på alla, o han lyckades tillomed lura några att han var från halmstadvip!! haha...


.image137

Ja, här har vi ju självaste fotografen....tillsammans med mej o ika!


image138

Här diskuteras det hej vilt...eller?


image139

Här är ett exempel på mästerfotografens bilder!! Ehm...hur tänkte du här egentligen??



image140

Jag passar på att posa lite medan ika är helt inne annat....


Sen var det dags att sticka till b&b....


image141

o vi träffade kaspar...


image142

...o brunte....fast vad han o micke gör här vet jag inte riktigt...ska tillägga med att det är ikas hand...ähum...


image143

Oohh...sexy...

image144image144

...jaop....kanske inte lika sexy men ändå...


image145

Dags för gruppbild!! Här var man brunast på stället...tssss

Sen var det helt plötsligt stängninsdags på b&b....gud vad tiden gick fort där!!!
Men men....pigg var man o jag ville verkligen inte åka hem o sova...så...vi letade upp efterfest istället... :)
hemma hos några, som jag träffade redan på fredan...från göteborg...(jötibarj)



image146

När vi kom dit, så sov han som hade lägenheten/rummet, o en annan....så det var bara att väcka dem! :D


image147

Ika slog sej ner i en fåtölj o shit-chatade, tjit-tjatade, (hur fan skriver man det där då?) med sin lilla bäjbi...


image148

Här var man laddad för efterfest!!!


image149

Här var en av killarna på efterfesten...perry var nog bestämt hans namn...


image150

Sen blev ika en aningens trött....lilla vännen...hon somnade lite i fåtöljen...


image151

här var en annan göteborgare...gabbe...eller "lill-erik" (för han var ju allt lite lik erik från idol...) och  "snygg-gabbe", som totte döpte om han till!
hett!


image152

...o en avslutande bild på ika...som så mysigt kurrat ner sej under ett täcke!!


men...stackarn....de skulle byta hennes täcke, o det gick bra...men när de drog bort hennes kudde för att byta mot en annan, då jävla flippade ika!! hahaha....fan va kul!!

hon slängde av täcket o reste sej upp o sa "jävla idioter, jag hatar er" o sen gick hon för att ta på sej skorna o var redo för att gå hem...samtidigt som hon gick o svor typ heeela tiden!! :) fan va kul det var!!! men sen....om dem verkigen inte tatt åt sej innan...så kom hon med det avgörande: " jag dräglade på din kudde" hahahahah!!! aaaastyket oxå!! så jävla bra!!!

sen gick hon o totte ut o jag var fortfarande kvar o tog på mej mina skor o så....o då kommer hon tillbaka in o säger nåt i stil med "om ni inte hörde det innan så dräglade jag på din kudde o I lick your balls"
sen gick hon ut o slängde igen dörren!!!! hahahha.....fy fan va roligt!! tack ika för att du livade upp den efterfesten! :)

sen gick vi o ringde en taxi!! o skrev även ett litet meddelande till dem, men det bör jag nog inte ta upp här! :)


jaja....ganska lyckad kväll trots allt!










Kommentarer
Postat av: Josefine

Det såg minsann ut som om ni hade det riktigt lajbans igår! Härligt! :D
Puss

2007-03-18 @ 21:04:41
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0