trött, tröttare...


...tröttast!!! Huuu...den här veckan går väääldigt långsamt o jag blir bara tröttare o tröttare för varje dag som går!!
Men men, det är väl så det ska vara....o vila upp sej på helgen...fast jag har väl inte riktigt fattat det än...att man ska vila på helgerna alltså...då ska man ju göra så mycket annat! :)

Idag har jag jobbat på dagiset!! O jag får inte bort vissa låtar från huvudet...
t.ex....."nu ska vi spela på trumman, o vi spelar medans vi sjunger såhär: god dag, god dag, hur mår du idag, jag hoppas att du mår bra..."
haha... :) jaja...

o på dagiset idag fick vi köttbullar till middag....o vi hade över köttbullar sen o åt det till mellanmål med...
o sen när jag kommer hem...då har mamma tatt upp köttbullar till kvällsmat!! haha...jag kommer rulla till sängen ikväll!! tss...


Ja...idag är det onsdag med...fyy....onsdagar är ine roliga...förutom att det är lost på tv....fast det är ju ganska trauk nu...har ju spårat ut en aning....o sen är det ju ioförsej Stockholm Live idag med...men eftersom jag nu måste se Lost ändå, så missar jag det... :/ haha sikket dilemma! Men jag längtar till imon istället....inte för att det händer nåt speciellt...men torsdagar är dubbelt så bra som onsdagar...för det är ju ett helt dygn närmare helg o ledighet!! :)
Näää...fy för onsdagar....

Men nåt som veeerkligen kan pigga upp då är lite scrubs.. :) har ju köpt alla säsonger i thailand!!
*stolt*
så jag får väl gå o kolla på det istället!!!

image131


Ahh...underbart! :)


Häv it! puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

¨Åååh Scrubs! Jag blir ju nästan sugen juh, jag kan komma ut till Sponwalley å kolla nårra avsnitt med dig nån dag perhaps! Puss

2007-03-14 @ 23:25:18
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0