Första helgen ute, på tre veckor!!


Ja...då var det söndag igen...hemskt va det går snabbt när man har roligt!

I fredags var den 20-årsfest på Gastons!! Grattis Jessica, som fyller på onsdag ioförsej men ändå :)
Jäättteetrevligt verkligen med god mat o goa mäniskor! :D
fast...när vi ätit vår mat o sådär, o inget hade gått fel än sålänge, så var det väl dags för mej o styra upp....
så jag köper mej en drink...o hinner väl inte ens ta en mun på den...förens jag välter ut den över bordet o ner på en stol...jaa...smidigt!! uschiamej...vaddå typiskt mej?? :/

men men..jag torkar upp o sitter där med ett nästan tomt drinkglas, tills ika tvingar upp mej för att be om en ny...själv tyckte jag ju att det var mitt eget fel o sådär, men jag o ika går upp iallafall...
men då säger dem som jobbar där...att nee...det är inte så mycket att göra åt det...men du kan få köpa en ny drink för 50 kr! (drinken jag välte ut kostade 75 kr)
Eller inte! tänkte jag....jag får väl helt enkelt klara mej utan en drink o ta igen det på idas sen...
sen var det inte mer med det...för min del..men ika blev helt sjukt upprörd! asförbannad rent ut sagt...o hon fick tillomed kristina o bli arg...haha så dem satt där o pratade att dem absolut inte ska ge nån dricks o att det var dålig stil o allt sånt...o sen rätt va det är så kommer en av servitriserna med en annan drink till mej o säger: vi bjuder på den!! naaajs.... :) o då vänder ika heeelt o tycker att dem är jättesnälla o snälla o allt!! hahah...tokigt!!!
Det vänder snabbt.... :)


image117

Jag o min nya drink...hähä...

image118

Underbar bild!!! Ika...hur sjukt snygg är du inte på denna bilden då?? :)


image119

Josse, födelsedagsbarnet o jag!


...sen när vi var klara på Gastons så begav vi oss till Club moon för att ta stämpel o sen gick vi o satte oss på idas, med en shotsbricka o lite annat smått o gott!!
O det roliga med shotsbrickan var när vi skulle betala...för ika tyckte att vi skulle få ett bättre pris o sådära...för att vi är ju trots allt stammisar :D haha!!
O så ville hon veta hur mycket det skulle kosta per person för denna bricka så hon bad johan om en miniräknare...
o då börjar hon skriva in lägre pris än va det kostade...hon prutade alltså...hahah...precis som det var i thailand....haha helt sjukt kul var det!!! :D du är för söt du gumman! :)


image120

Yeeees!!! Underbart!!! En hel bricka full med tequilas! :)


image121

På en jannebannestrinne.... :)


O sen....köpte jag mej en shot till...o gissa vad som händer då?? Jo...såklart...jag välter ut den på bardisken!!
Herregud...hade jag ingen kontroll över mej själv eller vad händer??
Men...då är Hassan en riktig bartender, o tar bort glaset direkt, torkar av bänken, ställer fram ett nytt glas o häller upp en ny shot direkt!!! Det är grejjer det!! Det är så det ska vara! :D

Sen var det in på moon...shaka shaka shaka!!
O ika gjorde den bästa shaken...hon hoppade in i värsta dansringen..hur grym som helst var hon!! hon rockade alla...lätt! :D

Sen var det taxi hem, sova o ladda inför lördagens utgång :P




Ja....lördan ja...

Jag o emelie var bjudna till emelies jobbarkompis kim.
Vi skulle vara där sex för det bjöds på mat med....lasagnette!! så hiiimla gott var det! :)

O där var även två av kims kompisar, Lotta o Carolina... goa tjejer!!

Vi hade även drinkfest så att säga...alla bjöd alla på varsin drink!!! Naaajs!!
Det var bland annat, redbull jäger, piggelin o min drink, bacardi grandmelon med sprite! (aaasgott)


176653-110

Här har vi två glada tjejer! Lotta o Kim!


176653-109

O på andra sidan bordet... emelie, carolina o jag!


176653-111

Här var den berömda piggelinglassen...emelie hade nämligen tjatat en hel del om den :) God var den!


image115

O här var drinken jag gjorde!!! hihi så fin... :) o good!!! Vi röstade på godaste drinken sen o min blev nästan etta på allas! :D


176653-112

Här skulle emelie visa carolina hur ställningen stålmannen gick till...men det gick väl sådär för dem! hahah


176653-113

Seeeeeexy!! Emelie o godisskålarna :)


176653-114

O kvällens sista bild!! Kim, jag o helt fel sockar!!! Vad tänkte jag när jag tar grön o lila blommiga sockar till resten av mina kläder?? hahah!!!!


Sen fortsatte det ut mot stan...efter att vi första lämnat av en av tjejerna hemma hos sej, en aning överförfriskad....no names :)

Så..det blev b&b...fram tills de andra ville till mårtensson...men jag var ju inte så sugen på det va...så jag bestämde mej för att stanna själv på b&b...för jag tänkte jag hittar väl alltid nån jag känner!!
Så hej då sa vi o jag gick ner själv!!

O jag hittade fasen ingen jag kände....som jag ville va med iallafall :)

Men sen efter att ha irrat runt en stund, så hittade jag lite olika personer o till sist hittade jag jocke o calle!!
Mina räddande änglar!! :D Dem var påväg ut för att äta, men offrade sej o gick in o dansade med mej!!
Tack tack!! Kul var det...!!

Sen när klockan var runt två så gick vi till kebabkungen, o sen följde dem mej till taxin hem!!!

o sen var det bara hem o kasta sej i sängen o soooova! :)














Kommentarer
Postat av: jessica

tack själv gumman för i fredags!! jag hade superskoj och jag är så glad att du verkade ha det med!! tack för presenten igen med :) så fina bilder du har :) och så snygg du var brun och fin!! o jag diggar verkliegn ditt linne som du hade när du festade (igen - din lilla partypingla där..!;)) på lördagen wow ;) ha det superbra sötnos! puss

2007-03-04 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0