Utgång, 40-årsfest o ännu mera utgång


Japp...så såg min helg ut!

I fredes var vi hemma hos Malin på förfest! askalas!
nisse var grym :)


image361

jag o emelie i bilen påväg till malin :)


image362

jag o robin på förfesten, med världens bästa tidning ;)

askul hade vi på förfesten!! :)
o sen stack vi in till idas...jaadååå


image363

emelie o malin på idas...vet inte riktigt vad dem har tänkt med denna bilden...men ja...den är bra ändå :)


image364

haha...denna bilden är så bra :)


image365

här var man inte blyg totte! :D

sen var det lite B&B efter det..
jaaadååå!!

sen hem till emelie, jag emelie o totte! o då var milla o christer där!! o då utbrast kriget :)


image366

Vattenkriiiig!!! :) emelie är blöt o fin :)


image367

haha...totte skyndade sej att äta innan han blev helt nerdränkt :)

men jag o christer höll oss lite vid sidan av kriget...men sen hade jag sånt läge, så då tog jag ett helt glas vatten o öste det i ansiktet på honom så det skvätte upp under hans glasögon! haha :)
fast han visste inte att det var jag som gjorde det, förrens vi sa det dagen efter!! o då jävlar skulle han ge igen så han tog en vattenflaska o hällde över mej!! så jag fick massa vatten i örat o fick lock!! hahaha!!


image368

synd att bilden är så dålig...men kalsongerna som ligger bakom var klockrena! säger inte mer än så :)
o emelies lilltå är heeeeelt mörbultad! man ser inte det är men helt blå är den!! krigsskada! :)



ja...då var det lördag...o jag skulle va på 40-årsfest vid två!
som tur var utan bakfylla! :)

så mamma, pappa, roland o ingrid kom o hämtade mej hos emelie o sen åkte vi hem o gjorde oss iordning!
sen åkte vi hem till min kusin o hans fru som båda hade fyllt 40!

tyvärr är min kamera helt kass nu, så den funkar inte alls bra i dagsljus... :/


image369

men här är iallafall sötaste bisse med hennes uuuunderbara lilla elliott! :) så söt han är!!


image370

o josse ville oxå vara med på bild!!! lika söt hon :)

sen när vi hade kalasat ett bra tag så körde chrille mej till wille!!
dags o förfesta igen :)


image371

böghög :)


image372

you know you make me wanna SHOUT!!!

sen gick vi över till grannen o festade lite...o sen stack vi in till stan!!
malin var fylletaxin så hon körde oss in till stan :)


image373

jag o julia på idas! :)


image374

ika o brunte!!! så jävla kul o träffa honom igen!! har inte sett honom sen..sist :)


image375

nyktrast av oss alla!!! :) malin fylletaxi!


image376

här är man med!!! robin, julia o lite ika där bak (o en smått omtalad 89:a ;) )


image377

sen träffade jag värsta bröderna brothers :) haha...richard o henke!! det var längesen det :)

o sen...herregud...står man framme vid baren lite lätt...o så kollar jag ut genom fönstret o ser josses pappa gå där...tänkte jag, nämen där är ju lasse...men vem går han med? men vafaaaan det är ju pappa!!

så kommer pappa intraskandes på idas!!! haha...herregud!
men han tyckte att det var ett jävla liv :)

så jag går fram till honom o så säger han att mamma o de andra är ute...så jag springer ut lite o hejar på dem...o emelie kommer efter..med en ryggsäck som pappa sa :) haha
kul var det iallafall...men dem var rätt förskräckta över livet ute på helgerna...
när dem kom hem sen o satte sej o drack en kopp te (!) så tyckte dem att det var så skönt o lugnt o tyst hemma!

o mamma tyckte synd om oss som var ute bland allt folk som skriker o skräpar ner o allt!!
haha...hon är väl för söt hon :)

ja...o sen blev det b&b, o sen taxi hem!



o idag är det söndag o jag ska snart sticka o kolla balen med emelie o totte!
o jag ska inte jobba förens torsdag!! så jäääävla gott!!! :)

jaja...nu måste jag sticka!!
häv it! pousss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker minsann att det uppdateras lite dåligt här. Ska du ut ikväll? Guess såå! Men jag iusch vad trött jag är...var ute igår...menmen...mina föräldrar hänger med dina föräldrar idag, vilket borde betyda att du också är ensam hemma! Bara ring sen om du e i stan och behöver sova ngnstans! Puss

2007-06-09 @ 19:58:57
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0