Tisdag, studenten, lördag!


Jaaa....lite dålig har jag varit på att uppdatera bloggen...!!
illa!!

men här kommer lite bilder o sådära från i tisdags, fredags o lördags! :)

Tisdag

image378

japp...första bilden ut!
det börjar bra... :)
emelie o totte på idas...


image379

jaaooo...


image380

gooottt!!!


image381

emelie i sin vanliga sittepose :)


image382

jaaadåååå

o tisdagens sista bild! uunderbar :)


image383

hahaha....undra hur hon kom in i den busken :)

sen var det slut på tisdagen!





Fredag, studenten!

Första var det parken som gällde...o sen åkte vi till Linda o firade henne..
o sen åkte vi till Anna...o där stannade vi hela kvällen sen innan vi gick ut :)


image384

Linda!!!


image385image386

Anna!!


image387

Shake it!


image388

Cissi höll tal för studenterna!


image389

Sara o Anders var oxå där :)

sen bar det av in till stan!!
idas närmare bestämt :)


image390

Blåmärkesemelie o jag :)


image392

Cissi o jag! :)

ja...o sen var den kvällen över lite lätt...eller tja...
vi hann ju vara på b&b tills dem stängde med...o vi körde lite kokevatten med :)
sen åkte vi hem!




Lördag

japp...ingen förfest, utan vi satte oss direkt på idas uteservering...
kul kul :)


image393

coca cola malin! :) hon körde nämligen, så det var en nykter kväll för henne!


image394

o jag-ska-jobba-imon-emelie och nja-tar-det-nog-lite-lugnt-paulina :)


image395

brunte o emelie i en soffa på b&b :) o grattis brunte som fyller år idag :)

o så sista bilden ut!!


image397

jag o min goa trollslända ;) johanna!


ja....blev mycket här på en vecka...men men...vafasen!
nu är det ju snart sommar...så det här var ju en liten lätt uppvärmning bara :)

snart ska jag åka o hämta emelie när hon har slutat jobba så ska vi åka o handla o laga mat!
goooott! :)

häv it! pussss

Kommentarer
Postat av: Landin

Ja lite dååålig på att uppdatera ;)

2007-06-10 @ 22:53:28
URL: http://robinlandin.blogg.se
Postat av: Slipsiiin

jag määää slipsiiiiin.. jag tänkte att jag måste kommen tera skiten nån gång så passade på när jag var hos malinlille. nu har strömblad o totte kommit hit, de ska äte lite macedonkan, sen ska jag kicka deras AS på kubb. :D nu är du på grillkväll, hoppa de var attans trevligt. jag määä dalen!
neee du määä dalen. :D som du fick de, fick de, fick de... hörde du att de blev en liten sång av de. har ju en tendens att göra lite trudeluter av lite smått o gott. jag menar en sång lite lätt, kande bli bättre. jag har skrivit attans fort nu så de kan vara maaassa stavningsfel, men då kan ju de bli en trevlig grej. :D men en sak jag funderat över länge, vem fan va han bekant me? o lite täppt i näs är jag ida. sen kan man tycka att det är gott med en skvätt vin så här. mmmm ha vi. gåå lite. SADELJÄVEL. o med jävel kan allt bli bra, korvajävel. jag älskar dig din skit. pussies i massies

2007-06-13 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0