Fiii faaan!


Ja...gårdagens utgång kunde man ju skippat...
hände några rätt dåliga grejjer, som man har lite lätt ångest för idag...

bland annat tappade jag bort min plånbok, så jag har spärrat mitt visa o så får jag skaffa nytt körkort!
så jäääkla illa!!! skit oxå!

dem andra sakerna bör man inte ta upp här, men det var illa kan jag lova....

men...förfesten var ju kul iallafall!
vi var hos jockes o calles kompis heino...


image398

jocke o calle, bröderna brothers :)


image399

ika o emelie


image400

emelie o paulina :D


image401

jocke o calle styrde upp dansgolvet! grymma som få!



image402

jaaadåååå


image403

kvällens lätt tröttaste o raddigaste bild!
är så fruktansvärd så den var tvungen att komma med! :)


image404

ike with the bike :)


image405

yeeeey!


image406

plina o babas


image407

plina o böte


image408

oj oj oj oj oj...bygger ho modeller?


image409

carl-johan som han "kallades" under kvällen :)


image411

kvällens värd heino o kvällens nykterist böte :)


image412

sista bilden för kvällen...
e du söt, elle?! :D


ja...illa illa...
men inte mycket att göra nåt åt nu!
lördag är det idag...o fast jag tycker att det är för jäkligt att sitta hemma på en lördag,
så ska det bli riktigt skönt!!!


ha det fint! puuuuusss


Kommentarer
Postat av: Slipsiiiin

E du söt elle? den var ta mej fanken mysig den. men vill att de ska komma meeeer. vill ha mer bilder o tossiga citat. men de var en trevlig förfest, kunde ju skitigt att gå ut. hände en del skit. men bad på hp är ju alltid trevligt, du skulle varit med. kanske du kunde varit med o skrattat åt mitt fall.
"fall på hp" nästan lika bra som fall i hallen. jag määää slipsiin. pussies

2007-06-26 @ 20:22:35
Postat av: Emelie

Kör igenom lite gamla inlägg nu.. o sikket underbart inlägg! du o böte på bild där.. då visste ni att ni skulle .... ja du vet.. haha! o det var ju helvetes kvällen.. för dig mitt allt.. fy fan va den kvällen gjorde mycket. men jag hade roligt. fan va kul det var på hp.. du skulle verkligen varit med. i dubbel bemärkelse.. både för att de var kul o du hade sluppit dina konsekvenser. :D

2010-04-08 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0