Onsdag!


japp...igår var det onsdag o jag emelie o malin bestämde oss för att sticka till mårtensson!!
askalas tänkte vi o var laddade till tusen!
så när vi hade förfestat så tog vi taxi in till stan...o ställde oss i mårtenssonkön
men....när vi äntligen var framme vid vakten o skulle gå in...ja, då blir inte malin insläppt!
det var då själva...!

nähe...jaha...men vafan...
så vi får gå åt sidan, men jag går tillbaka o pratar med vakten..men icke sa nicke!
här går det inte o göra några undantag...nähe...
o emelie gick in o pratade med ägarn, men det gick inte där heller...

nähe nähe...så vi gick till b&b istället...o var där en stund...o sen gick vi till valentine
o träffade några vänner där...sjukt kul hade vi faktiskt!!
askalasa blev vi alla tre...inte minst emelie...haha!!!

sen efter lite sång om igelkottaskinn, träff med jansson o husmusen, lite härligt pausande på trappan, lite skrap lite här o var o en massa annat, så kom filip o hämtade oss o körde oss hem!
så snällt så snällt!

ja..det var de onsdan det...o idag är det ju fiesta...men nä...pallar inte det..
får se vad det blir av denna dagen...

jaojao häääv it!

Kommentarer
Postat av: Landin

"Små, lätta moln, ser jag på din himmel, din himmel som är blå..."

2007-07-27 @ 11:54:08
URL: http://robinlandin.blogg.se
Postat av: Sofie

PAULIN--AA! (Du ser, jag kommer ihåg!;D) Vi har någon förmåga att stöta på varandra o byta ett ord eller två utan att vi inte ens känner varandra, KUL KUL CYKELHJUL! ;) och hoppas nattamaten var good! Tjingeling!

2007-07-29 @ 11:27:21
URL: http://sek.blogg.se
Postat av: Baaaas

Massa irritation från min sida nu, fast inte på detta inlägget utan att de inte finns något nytt nu när jag går in o läser. :( jag vill att den ska uppdateras flera gånger per dag. :) eller inte. fast nu är du förlåten, fast knappt, kunde du ju pysslat med när du var iväg med båten nu. hoppas ni får en förträffligt bra resa.. pussar

2007-07-31 @ 17:05:56
Postat av: ika

snaaaart kommer bebiis hem!
miss you babe! nu ska jag jobbet..
puss

2007-08-03 @ 09:34:26
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0