Eeee du sjuk?

mmmm.... ja ee dåååålig!!

uschannamej....
ont i halsen nåt fruuuktansvärt!
kan knappt svälja....

o ont i hela huvudet har jag med.... o i nacken...

o sen spydde jag i morse...

fyyy...iiinte min dag idag...

men men...det kunde vatt fan så mö värre :)


o killarna är i bulgarien o gottar sej....fyyy!!!!

o tänka sej...var inte ute på hela förra helgen o ska inte ut denna helgen heller...
aaasgoott!

när hände det senast egentligen?

jao jao...

nu ska jag gå o friska till :)

pusshej




Kommentarer
Postat av: Josis

uscha...jo, det suger juh att vara sjuk fyfy! Hoppas du blir bättre snart! Pusshaj

2007-07-12 @ 13:41:16
URL: http://april.blogg.se
Postat av: Skiten

Måste ju kommentera den määä... men lite besviken, du är ju bara raddg, var är all glädje. :D men nu börjar du ordna upp dig. festa satan nu till helgen, längtar massa o de är bara måndag.. :( usch annemeaj.. pussssssss

2007-07-16 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0