Yeeeeah!


Fredag idag....o solen skiner! Härligt!
Får se vad som händer idag...spännande...kanske skulle kolla film
lite senare ikväll med Ikie....heeeej beeeebiiiiis!! :D
"Djävulen bär Prada" låg som förslag.... o jag tycker väl att det är dags
o se den nu!

Ställde klockan imorse på nio....har ju nästan vänt på dygnet..uppe på natten o sover på dan!
Detta måste ju få ett slut..så jag ställde klockan...
o när den ringde..nja..gäsp...en kvart till...o sen en kvart til...så jag tänkte att jag ställer den på tio
så ska jag verkligen gå upp då!!
men...sen vaknade jag innan klockan ringde ändå...trodde jag iallafall...men när jag kollade
på klockan så var den tolv...ajdå!!! Aaahh...jag som skulle vara lite duktig idag...
men men det var ju bara att pallra sej upp då..o möter pappa i hallen...då har han precis kommit
hem från jobbet! O jag fick en sån chock när jag såg honom!
Det var hemskt vilket långt hår han fått!! Hahaha så jäkla kul! Var tvungen o lägga upp en
bild på han här...för han är ju så söt!

176653-13

Haha...sån gick han hela dagen på jobbet...den token... han tyckte det var många som hade kollat lite
konstigt på honom, men det var ingen som vågade säga nåt...
vissa trodde säkert det var riktigt!! Hahaha!! Du är för söt du pappa! :D

Ja...så roligt man kan ha på morronkvisten...eller ska jag säga förmiddan!
O direkt när vi kom in i köket så tyckte han att jag skulle göra en omelett till honom
så då var det bara o ställa sej o börja laga mat, nyvaken o allt!!
Så tre fina omeletter a´ lá Paulina gjordes...en till pappa en till mamma o en till mej!
Gooottt!! :D

O snart ska jag antagligen följa med o handla...hum...palla det egentligen...men jag
är väl tvungen..*gäsp*

Häääääääääääv it! :P

Kommentarer
Postat av: ika

eeeh hallå! klart som fan jag sitter med en film runt mig :)
snygg pappa du har du! skönhetstävling nästa? :)
puss

2007-01-26 @ 18:17:26
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0