Sakta vi går genom stan...


....ja det var vad jag och Ika fick göra idag, för det var ju lite risk för halka!
Kan inte snön o isen försvinna nu...vill ha vår! Men det var härligt att solen tittade fram iallafall!

Ja....ika tyckte att jag skulle följa med henne till stan idag, för hon var lite sugen på o shoppa, javisst kan jag väl det tänkte jag, men jag ska inte köpa nåt!! Ska ju faktiskt snart till Thailand!
Men så när vi gick där o provade lite o sådär...så blev det ju faktiskt en o annan sak...tre faktiskt...men som man säger..alla goda ting är tre! :D

Köpte mej en gul klänning med ett litet sidenband, väldigt fin faktiskt... o ett gult linne med en liten rosett...oxå väldans fint....hu...mycket gult.. :D

o sen...för att inte svika mina buds, josie o ika, så fick jag ju köpa något som dem redan har!

Voilá (med risk för att vara lite mycket som älskade kusinen, hoppas du inte tar illa upp)

176653-8

Så hiiiiimla snygga dem är!!! Josse har ioförsej ett par i svart o ika ett bar i mörkbrunt...men det är ändå samma modell!

176653-11

Yeeeeaaahh!!


Ja...palla ta foto på klänningen o linnet... :) men jao..

Sen efter inhandlingen gick vi mest runt, o vi hade en gångstil som inte var av dess like ibland!
Hahaha....vi gick som om vi hade skitit ner oss :P

Neee...nu ska jag gå o äta lite mat! :)
Have it!

Kommentarer
Postat av: ika

jisses vilka snygga stövlar du:) Jag ska bara tvätta mig stvölar lite till sen är dom precis lika snygga :)
puss

2007-01-25 @ 18:03:45
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0