Yeeeeeeees.....finally!


jaaa....da var man i thailand da!!!
faaan va varmt har ar!!! men hu va skont!
fast f[r ju nastan varmeslag ibland ju!!!

idag ar det onsdag, o klockan 'r 18.17 har......12.17 hemma....
nu har jag snart varit har i tva veckor sa det ar val dags o aka hem snart!!!
bade bra o daligt!!!
ska bli roligt o komma hem med o traffa alla igebn...o jag har ju missat tre utgangar nu ju!!!

idag ar vi i koh chang...hur underbart som helst!!
men pa fredag ska jag chrille o wictor aka till bangkok o shoppa in i det sista!! hihi
aker ju hem pa lordan!!!

o brannt mej har jag gjort med....skit oxa!!! sa hela hogra armen ser helt missbildad ut!! haha

tankte lagga upp narra bilder...men det var ju invecklat!! hahah!!!


saknar er i massor!!!!


pusssss paulina i varmen!

176653-68

Kommentarer
Postat av: ika

ja, snart kommer du heeeem! :)
miss you babe!
puss

2007-02-21 @ 12:49:12
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Josefine

I miss you like crazy, every minute of every day, I miss you like crazy, even more than I can say! :D
Snart är du hemma igen sötepötekusinen! Jag tvättar idag, kulkulcykelhjul! Hm... :P Snart är det sommar, yes! fast klart, nu snöar det...men snart så, hihi! Då ska vi cruisa å sitta i parken å mysa å spela brännboll på stranden å grilla å mys å allt sånt. Du har inte missat nått när du varit borta...har inte hänt så myket kan jag inte säga...jag har varit ute typ en gång å det var ganska kääs!! Neeeh...kanske bli utgång denna helgen, men vet inte...ii, inte jättesugen, jag får vänta till afterskiin annars höhö :D
Pussemussetuss

2007-02-22 @ 16:10:56
URL: http://april.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0