Nykter lördag, o en dag i Helsingborg!


Ja...igår var det lördag...o tänk...jag hade en nykter lördag! Kan ni tänka er!!
Fast...inte helt utgångsfri var den!

Nee...men jag o ika tänkte bara kolla lite film o sådär...jag skulle hämta mina föräldrar istan sen o så, så jag kunde ändå inte festa... men så när vi körde o hämtade dem så blev vi ju lite sugna på att cruisa lite o framförallt att dansa lite....blev ju lite dåligt med dansandet i fredags...

så efter att vi kört hem föräldrarna, o fixat till oss lite så gav vi oss in till stan igen..

176653-55

Här körs det bil :)


176653-56

Weeiii!!!


176653-57

Sen tog ika över ratten lite! :)

o sen parkerade vi bilen  o gick en sväng på stan! :)
Först till idas (såklart...) o där stötte vi på en o annan trevlig människa

176653-58

Micke bland annat!! han är tokig han :)


176653-59

Här är han igen...tillsammans med mej och...sami eller nåt sånt där var det va??

O sen blev det att vi trängde oss lite förbi i b&b kön o gick in o shakade lite! :D
Gooottt!! Fast jag måste säga att man dansar bättre när man är lite onyker ;) hahah!!

O vi träffade världens bästa kusin josefine o världens sötaste jessica med...o där var det nån som hade fått i sej ett o annat glas för mycket!!!! haha....skulle lagt upp en på bild på världens fullaste josie, men pga. rättighetsproblem så gick inte det tyvärr!! haha! (taget från hipp hipp från dem som inte visste det)

jaa...sen shakade vi lite till, tills vi tröttnade o åkte hem! :)



o sen idag, hur skönt var det inte o vakna o må helt sjukt bra då?? tja, förutom att man var lite täppt i näsan :)
ja...sen när man varit uppe en stund så ringer ika o undrar om jag vill följa med till ikea....tja har ju ändå inget annat för mej...så varför inte!!

så, jag ika o daniel beger oss till helsingborg! :D

o medans ika var i himmelriket inne på ikea, så gick jag o daniel mest o väntade på hemfärden!!
haha neeee....men det blev ju en del velanden fram o tillbaka....eller hur ikis?? :)

176653-61

Här sitter daniel i ett barnrum på nån gunga...tja lite kul ska han väl få ha!! haha!


176653-62

O här har vi en velande ika...ska jag ha dem ljusen...ska jag ta två eller fya...ehm...tja jag vet inte!!

o sen när vi äntligen då
var klara så skulle vi in på väla med...
fast väla är ju ganska kul ändå...förutom att ika inte ville gå in i nårra roliga affärer...
utan hon skulle in på hemtex...jaha...lite mer gardintittande då!!
men det hände en rolig grej där faktiskt!!
hahah...hon kollade på en gardin som hon tyckte var rätt fin o så...men sen såg jag att det var ett bäddset!
hahah du är för tokig gumman! :D hahah!!!

men men...sen efter en del tittande inne på väla så gick vi äntligen till bilen!!
mot halmstad...
fast på nåt sätt så hamnade vi inte där vi skulle...körde lite vilse o sådär....men det var rätt kul ändå!!
hahaha...jaja...

176653-63

Ika med en grym min i bilen! :D


176653-64

o självaste chauffören...med en lika enastående min! haha!


176653-65

O grymmast av dem alla!! som hade roligt för sej själv i baksätet!! :)

men sen hittade vi äntligen ut till motorvägen!! jaaa då var vi påväg hem!!
men sen när vi kört en stund på motorvägen så hade det hänt en olycka...illa!!

176653-66

Titta...tror det var en ambulans o nårra brandmän eller nåt! Illa!!


176653-67

Ååhh...bra bild ika!! :D det här ska föreställa en brandbil!

Ja...sen var vi då äntligen hemma!! Men vi hade väldigt kul när vi gick där ändå....fast att det var lite tjatigt ibland...speciellt när ika skulle välja ljus...puh....men men!!

Jaja...nu börjar klockan bli mycket o jag får väl snart krypa till kojs...

för imon ska jag o ika bäjbi in till stan o jag ska växla pengar!!
mohaha...för om sex dagar åker jag till thailandet!!
tjohooo!!

jaja...häääv it!!


Kommentarer
Postat av: ika

jaa du ska till thailand du.. jag är inte alls avundsjuk, iiinte alls :)
men eftersom du ska växla in pengar till thailand o så o rub it in ännu mer, så tänker jag kolla på gardiner i stan! ha! :D
puss

2007-02-05 @ 00:50:23
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: jessica

hahaha söt du är ;) hoppas ni hade trevligt ser så ut på korten i alla fall haha :) puss

2007-02-05 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0