Moon


Jo igår var det Club Moon som gällde!
Spännande...har inte varit där innan ju... :D

Först var vi på feteförfesten i min brors lägenhet!!
Hahaha....eller tja...det var jag, ika o emelie!! Men vi höll igång rätt bra ändå! :D
O chain hang low blev nog den mest spelade låten tror jag..
men den är ju så sjukt bra! :D

176653-37

Här är Ika innan alla andra kom, haha..emelie då, o ett ungerskt rengöringsmedel!
Neeee....det var nån sorts sprit, men Ika tyckte att det luktade ungefär likadant! :D


176653-38

O här är jag....o rödvin!!! iiihh..att jag frivilligt gav mej på det...


176653-39

O sötefisen Emelie med en Corona! Goooottt!!


176653-40

Här hade man roligt...


176653-41

Kolla här istället...här livar vi upp festen! hahaha...


Sedan efter några glas, blev det taxi in till stan!! Mot moon!!
O vi förväntade oss att få stå i kö hur länge som helst, men kön var faktiskt helt okej...gick rätt snabbt!
Gooottt!! O sen....dagens tabbe, gjordes av Paulina.. :/
När vi betalat o fick våra stämplar, så var jag först ut med att ta stämpel...o jag ba: "näää...det blev inget.."
men då var dem så fiffiga o tog fram en uv-lampa...aha...det var en sån spacad stämpel...
det var ju lite tokigt....men klart man ska ha spacad stämpel om man är på club moon! ;)

Jaja...sen kom vi in, o hängde in våra jackor o sen gick vi direkt till Idas, för att shota lite...
såklart :D


176653-42

Här är vi, goa o glada, redo för att bli ännu lite mer alkoholiserade!


176653-43

O Hassan var så vänlig o servera oss en varsin tequila!!


176653-44

Drinks start pouring, and my speech starts slurring, everybody start looking real good! Skål!


Haha...o sen skulle vi ta foto på Johan med, men han ville verkligen inte vara med på kort, så ika smög bakom bardisken till andra sidan o satte sej på huk, för att smygta ett foto!!! Fan va kul det ser ut, o vad jag skrattade idag när jag såg fotot!!!


176653-45

Är hon inte bara för söt när hon sitter där o tittar fram?? Hahaha!


Ja...o sen efter några fler tequilas o nån delad drink, så gick vi tillbaka till moon igen!!
O där gick vi runt en del o kollade läget lite o träffade en o annan...


176653-46

André bland annat!!! Weeeiii!!!


176653-47

Fin valrossimitation...eller vad det nu ska vara ika! :D


176653-48

Hahaha....greeeejt!! Antingen i näsan....


176653-49

Eller i håret....aaahh...o dem jäkla drinkpinnarna luktade så fruktansvärt äckligt!!!
Fyyy.....hade tillochmed kvar den lukten idag på min skjorta!! Fyy faaasen!


176653-51

Här sitter jag lite på bardisken med kvällens sista drink! :D


176653-50

O ika med en x-ider...tycker allt att hon börjar se lite dragen ut :)


176653-54

Okej...jag kanske inte ska säga nåt...usch dessa pinnar...va skulle jag på dem o göra??


176653-53

Jag o ika sprang upp titt som tätt till dj:n för o önska låtar!! O speciellt ville vi ha golddigger....men den hade han inte sa han... :/ men sen...när det nästan var stängninsdags så smög den sej allt fram!!
O att vi blev glada då eller?? :D


176653-52

O här är ett avslutande kort, på mej o ikabeeebiiis!!!


Ja...en helt okej kväll, med en helt okej förfest o med ett helt okej slut! :)

 




Kommentarer
Postat av: ika

haha, så fiiina bilder :D
så kul så :)
puss

2007-02-03 @ 19:25:16
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0