Äntligen...


Ja...idag är det äntligen fredag!!
det ska bli så skönt att vara ledig nu ett tag...även fast barnen är hur gulliga o söta som helst
så tar dem död på mej lite då o då...så det ska bli skönt att komma ifrån dem lite :)

ja..o imon ska jag ju åka till thailand med...men det känns inte så...
tror inte jag kommer fatta det förrens jag verkligen är där...knappt då.. :)

meeen...det hade ju varit kul om nån mer hade följt med...
som ikabeeebiiis eller nåt...va kul vi hade haft!! :D

men visst...jag ska väl överleva att bara umgås med familjen o lite släkt i två veckor....men det är knappt :P

haha jooo då!! :D

jaja...nu ska jag väl snart gå o packa det sista,
men om ni skulle ha vägarna förbi koh chang eller bangkok så ses vi där!! ;)


ha det bra!!! puuuussss

Kommentarer
Postat av: ika

åååh jag hade så gärna följt med ju:( men du kommer ha skitkul ändå. men nästa gång är det vi som åker! :)
puss

2007-02-09 @ 19:47:38
URL: http://ikafika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0