Spagettifredag o en lugn lördag!


Så såg min helg ut!
Började fredan hos emelie..
o det var...


image485

emelie


image486

ika


image487

malin


image488

karin


image490

o jag

image497

sååå fina! :)


image498

ja o ikisfikis


image499

va ni är fina tjejer...o malin i sitt snygga hår o allt!! såå fint!!


sen var det idas som gällde...där man knappt hann in förrens man ville ut igen :/
o ut gick jag...fast med ett bekymmer på ena axlen...
men men...

sen var det b&b...
kul kul...
träffade mattias o hade hävartävling..
kanske en öl för mycket...för sen var det spagettiben hela vägen till taxin, från taxin upp i trappan, där man knackade dörr :)
o sen blev jag busschaufför oxå... :/
så innan jag kunde sova fick jag köra till haverdal o vända!




sen var det morgon...en ny va fan evy o mera busskörning!
fast denna gången bara till fyllinge eller nåt :)

jaa...sen sov man o tog det lugnt tills emelie kom hem från jobbet...

sen...tja..vad ska vi göra nu då...var inte så sugna på att gå ut, nån av oss...
men va fasen..det är ju ändå lördag...

så vi får ta oss i kragen o göra oss iordning! :)
sen kommer ika o hämtar oss o vi tre sitter o förfestar lite på hennes altan!
mys mys...


image493

ikis


image492

emelie


sen stack vi in till stan, fillelillevännen körde oss :)

in till idas o träffade robin o totte!!
trevligt trevligt!
o totte, än en gång, tack för hjälpen i fredags!! :)

sen b&b, lite shakande med födelsedagsbarnet linda, en spräckt flaska, minihävning, vänskaplig smek på armen till emelie som visade sej vara nån annan, en massa hejdå till ika, pappa keler, en jäkla massa pasta, österskans, efterfest? neeej, taxi med pappa keler -> limo, sooova!


image495

pappa keler med den typiska pappa keler minen, o sleven :)


image496

haha...pappa keler....vad har hänt på tröjan egentligen?
var det pastan som var så jävlig mot dej :)


haha... det var den lördan det! :)

sen var det glass igår...trevligt trevligt!
men det var ett jääkla liv :)

häääv it! puss

Kommentarer
Postat av: toasten

massa fina bilder från helgen:) lite tråkigt att det hamnade ett bekymmer på din axel men nu är det ur världen iaf! o du tog ju igen det sen nere på b&b om man säger så :) då jääävlar hände det grejer..! sjukt kul var det iaf :)
sen var ju lördagen något lugnare, men usch så trött jag var på jobbet.
nej nu ska jag lägga mig. men kom ihåg; "om man är glad så ler man, o ler man då är det bra, o är det bra så..." det är vikigt!
god natt bejb! puuuuss

2007-08-21 @ 00:19:08
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Landin

Skit vilka alkisar ni är!!!!! Våga hitta en annan hobby ;) skoja bara. helgen utgång? gött! men jag är sjuuuk så de bli inget :´( jag som är lite sugen å allt. Illa! OCH VAD HÄNDE EGENTLIGEN NERE PÅ B&B, Plina?????? :P

2007-08-22 @ 12:00:30
URL: http://robinlandin.blogg.se
Postat av: Slevie

Hejsan hoppsan fallerallra! såååå fiiiint ditt hår blev! jag vill mää ha sån färg. :D nej men faaan va kul jag hade åt dig i fredags. du var så söt när du satt på sängkanten, den bilden på dig är klockren, den får du aldrig ta bort. pappa kelers pasta på tröjan, klockren, den måste varit jävlig mot honom. men pappa keler är bäst, synd att han inte kommer på fredag at the kräftskiva. då hade hela truppen varit samlad. men najfie, hoppas på en repris nu till helgen också. jag är inte längre tillbehörs ansvarig, kursen som man skulle åka på var under bulgarien veckan. :( men va fasiken, blir ju heltid hela nästa år. :) :) :) :) maaaassssa pengar. :) men nu ska jag gå o knyta mig. nääää jobba masssa! festa satan till helgen! pussar

2007-08-23 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0