Ännu en onsdag...


Japp...ännu en onsdag har gått förbi...inte helt nyktert :)
Vi var nämligen ute, jag emelie ika o malin!
askalas var det!!
först var vi hemma hos emelie o sen gick vi till b&b!


image473

Ika emelie o shotsbricka


image474

Emelie plina o malin
sleven najfie o vispen


image475

var ju tvungen o fota han som tände ljusen :)


image476

saltat gäng


image477

alla feewra


image483

haha underbart!


image484

haha whaaat?!


image478

pose bland shakandet


image479

sen hittade vi en skylt! sjukt kul hade vi med den :)


image480

haha kolla ika som hon ligger!!


image481

sen bestämde jag mej för att ta med den...men den var rätt otymplig så jag sket i det :)


image482

haha hur tänkte du här ika?? :)

jaa...roligt roligt var det!!!

o idag är det fredag o då är det ju utgång igen...givet :D

häääv it! pussss





Kommentarer
Postat av: ikie

osch vilka bilder. haha som jag började skratta när jag såg dom :) o vilken hemsk bild du har på mig när vi är på b&b! tycker du ska ta bort den omedelbums.. :)
puss babe

2007-08-17 @ 19:52:53
URL: http://ikafika.blogg.se
Postat av: Well done Najfie

ja well done najfie, i am satisfaid. eller hur fasiken de stavas. de var en attans trevlig onsdag! ganska lagom i gasen. :D har tagit reda på sanningen nu, de är bröder! faaan jag som var så säker på att de inte var det! men men.. men den bästa kvällen på länge var ju lätt i fredags. kanske inte ska skriva detaljerat vad som var mina favorit ögonblick, men en av dom i trappan på väg upp o lite på morgonen, en liten var evy min. :D men är så glad att du finns o skriver bloggar till mig att läsa på jobbet. :D ikväll är det meningen att vi sak ut, får se ifall vi pallar med det. men det borde vi väl. så hårda kisar som vi är. älskar dig pussies

2007-08-18 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0