27, 28, 29 augusti!


27

japp...
i måndags sa mamma o pappa till mej:
gå o packa lite kläder, varma o kalla!
jaha?! varför då?

näää... men bara gör det nu!
jaha...jaja...men jag ska jobba imon...

näää, jag har ringt o avbokat det säger mamma!
va??? meen...jaha....!

så...jag går o gör mej iordning lite, för vi skulle visst äta nånstans med..

så vi åker iväg...
men jag har allt mina aningar, o visst var det väl så..
vi var påväg till höganäs!
till båten då...



men först åkte vi till aquarius i höganäs!
o åt planka! så jäääkla gott!

sen åkte vi ner till båten!


image520

pappa


image521

mamma


image522

o lina :)


o sen kaffe :D


image525

gott


image524

mamma med det där äkta fotoleendet o pappa som tuggar för fullt :D

sen sooova :)



28

sen var det den där efterlängtade dagen!
min födelsedaaag!! :) tjohooo!
fick ett jääättehärligt samtal innan jag orkade masa mej upp ur sängen, malin karin minna o julia ringde o sjöng för mej!! blev jääätteglaaad!!! tackar tackar!!


sen var det frukost,
o efter det åkte vi över till helsingör!

sen när vi var framme gick vi upp till staden o kollade en massa!
köpte lite sprit o såna goa grejjer oxå... :) men ioförsej var det ju dumt o göra det i danmark, när man nu äntligen kan göra det hemma i sverige...men men!


image526

sen tillbaka till båten...o kolla vilka fina rosor jag fick av mamma o pappa :)
jag vet...dålig kamera som fasen så man ser knappt, men fick en ny i födelsedagspresent :D


image527

:)

sen blev det kväll o vi gick till en turkisk restaurang o åt!!
goooott!!


image531

pappa o födelsedagsbarnet!! :D


image530

mamma

o sen gick vi hem, drack kaffe o gick o la oss!! :)



29

sen var det onsdag, morgon o lite sol faktiskt...!

vi gick en runda till i stan o sen åkte vi hem till halmstad igen!!!

så väldans roligt o va iväg, tack mamma o pappa!!

näää nu ska jag sooova!!
trött som attan!

puuusss






Kommentarer
Postat av: Jos

Dumt att du inte visste att du skulle till Danmark å handla sprit juh :P men du verkar ha fått en mysig födelsedag! Säg till när vi får komma och gratta dig! PussPuss

2007-08-30 @ 23:25:35
URL: http://april.blogg.se
Postat av: Fauken

Sååå mööös! De vA FASEN INGEN SOM TOG MED MIG PÅ EN BÅT TRIP NÄr jag fyllde 20..icke sa nicke! ;) Så gooa Beng and Majs är. Du fick mitt mess va? MObben är ju inte säker att lite på längre så ;) men fick du 8inte så ska du veta att jag faktiskt skickade...GLÖM ALDRIG DET! pussen

2007-08-31 @ 16:32:57
Postat av: Jahajao

Va mysigt va mysigt va mysigt, va mysigt va mysigt va mysigt vi har det..... älskar bengans tugga lite kaka till kaffet pose...

2007-09-06 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0