Beforeparty in spoonwalley!


Japp precis så var det....förfest i skedala!! my place!!! :D

askalas var det!!!

jag började dagen lite lätt med att åka hem till josse för att fira hennes födelsedag med släkten... kul kul....sen följde hon med mej till skedala o gjorde lite iordning innan folket skulle komma...


image269

här är josse innan folket skulle komma! :)

sen kom dem äntligen (inte för att jag o josse inte hade klarat oss själva, men ändå)


image270

o jag o emelie fräste till det lite...att ha glassar i drinkarna...asgott var det...vi hade piggelin, colaglass, tuttifruttiglass o så denna...som var den absolut godaste! :D


image271

totte o emelie myser till det lite!


image272

tjofadderittan lambo!


image273

gooottt!!!


image274

sen drog totte fram sitt twister spel en liten stund...o här är de som vågade sej på det :)


image275

här skulle totte o emelie göra en dans för mej som jag tycker är sjukt snygg...eller tja...totte iallafalll...men emelie...det var bra att du försökte iallafall! :D


image276

sen var det dags för mej o totte o bugga lite...roligt var det...men sen kommer mamma ner o tar över helt o hållet...


image277

schysst!!! haha nääää...det gjorde ju ingenting...var bara roligt att hon kom ner o hälsade på :)


image278

hihi...här är vi...mor min o jag! :D


image279

sen var det dags för mej o emelie att dricka champagne... :D


image280

haha gooottt!!!


image281

emelie änglen o jag!! :)


image282

tyket värre tjejer!!

ja...o sen när klockan närmade sej halv tolv så var det dags att bege sig in till stan!!!
ika, josse, wichtel o strömblad åkte bil, o jag emelie o totte tog bussen!! tjohooo!! :)


image283

här står vi...redo att ta bussen!


image284

emelie var oxå redo!! fast att hon sysslar med annat här...haha...vad gör du egentligen??? :)


image285

o här är vi salmade alla tre!


image286

här åker vi buss!!! :) fint o stilla sitter vi på våra platser...men varför sitta på sätet när man kan...


image287

...ligga på golvet nedanför!!!! :) haha...du är för söt du! :)

sen var vi finally inne i stan...o vi gick ju såklart till idas direkt!!!


image288

o där träffade vi robin!! tjuhuu! :) snygg bild!

sen shottade alla...alla utom jag!!! duktigt! :)


image289

här har vi josse i shottartagen! :D


ja...o sen var vi där en stund till o sen gick vi till b&b för att shaka...men det var väl sådär halvkul faktiskt!!
så vi gick o köpte lite mat (ehm...lite...!!! hahaha...emelie, det var inte nådigt!)
o sen tog vi taxi hem till emelie o efterfestade! eller tja...emelie o totte iallafall...jag blev rätt trött o wichtel somnade ganska snabbt!

tänkte lägga upp lite efterfestbilder...men så kul ska vi inte ha det!! :)

nej...det var väl en rätt okej kväll...fast jag hade tusen gånger roligare hemma i skedala än ute i stan!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0